fredag 25 september 2009

Vilken omtanke


Idag kom Jessika på besök för att lämna blommor
från jobbekompisarna till mig & Marie-Louise.
Jag passade på att få omlagt mina sår samtidigt.

Denna underbara blomman kom mina
grannar Marielle, Isabella & Mikaela
in med idag.
Tack så gulligt av er!

Helen min lilla Hellen från jobb kom en snabbis
med denna superfina blomma.
Tack kompis!

Denna rosa snygga skapelse hade Jessika med
från en del av mina arbetskamrater.
Till er som var med på blomman:
Tack det värmer att ni tänker på mig! Ses snart igen.

Rätt vad det var så kom det en liten röd bil
farandes på gatan & det var Emme!
Så glad jag blev när Emme & hennes kompis
kom förbi med tidning & DVD.
Det var en överaskning Emme & smal är du nu!

Tack till er som förgyllde min fredag,
nu ska jag i säng & vila en stund.
Sen blir det magmedel ikväll om magen ej kommit igång.....



1 kommentar:

  1. Det var så lite så Carola, kul att se dig och att du var så pigg :D
    /Emme

    SvaraRadera