lördag 26 september 2009

Att passa alla dessa tider

Säkert undrar ni hur det är dagarna efter operationen.
Kom på att jag inte skrivit så mycket om det.
Men det är faktiskt så att det är inte så konstigt dagarna efter,
jag är ganska tålig av mig & då gnäller man ej.
Det som är annorlunda är att jag ska äta var 3:e timme & efter maten känner
jag mig uppsvälld & trött i magen. Då brukar jag vila en stund. Sen brukar det
kännas bra igen.
Att äta var 3:e timme är jobbigt nu i början, jag ställer mobilen på larm för
att inte glömma. Men det är nog sånt man kommer in i snabbt sen.
Jag ska samanlagt få i min ca 2 liter vätska om dagen vilket var en baggis innan
men det är en utmaning nu!
Idag ska jag försöka se Cajsa & Evelinas match kl 10.00 man måste ju hänga med
trots allt! Men ska fuska & ta med en stol idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar