tisdag 8 september 2009

Stora rundan idag

När jag vaknade idag efter att ha jobbat i natt tog jag
på mig & bestämde mig för att gå stora rundan idag.
När jag kom vid Rågenskolan tutade min svärfar på
mig och körde förbi utan Tommy i bilen!
När jag vände mig om såg jag min älskade man bakom mig.
Han ville gå med mig hem. Gulligt.
Väl hemma skulle Tommy ut & jobba i trädgården, men
svärmor ringde & sade att Lennart inte mådde så bra så
vi for dit i stället. Hoppas han kryar på sig snart.
Nerverna är på helspänn i dag. Marie-Louise som är
en av mina absolut bästa vänner ska ju opereras i morgon!
Själv ska jag jobba i natt igen & sen i morgon vänta på att
Marie-Louise vaknar & ringer mig. Lycka till min vän....

1 kommentar:

  1. Lycka till Marie-Louise... Vi tänker på dig/ Fam Lindberg bra kämpat med långa rundan i dag Carola...

    SvaraRadera