lördag 19 september 2009

Vilken konstig lördag kväll

När vi kom hem från tävlingen tog jag & Tommy
skorna på & gick ut på rundan. Efter en hel dag i en
sporthall behöver man frisk luft.
Väl ute på rundan upplevde jag en märklig känsla som
jag inte kännt på 5 veckor, jag var såååå hungrig!
Saken blev inte bättre av att vi på vägen hem skulle gå
in om pizzerian & beställa pizza till familjen, hmm.
Det är min absoluta favorit som jag inte ätit på så länge
nu & inte kommer äta på länge heller.
Men har man bestämt sig så har man & det är bara att bita ihop.
Vi gick hem & jag drack min dricka snällt sen valde jag att köra
till Citygross & handla med mamma när de skulle äta sin pizza
för jag tänker inte sitta & titta på det med!
Till något helt annat:
Vad är det som händer? Barnen växer så snabbt att man blir rädd!
Emil, min lille Emil har helt plötsligt bara blivit så stor.
Det känns som om han var min lille gosse igår & idag är han
på stordisco på Ekebo. Märklig känsla som är blandad av panik,
rädsla men samtidigt glädje för att han vill ut & ha kul.
Med ca 1000 förmaningar från mig åkte han iväg min lille påg.
Inte en chans att jag kopplar av ikväll!

3 kommentarer:

  1. Ha Ha Det är så det blir med våra små gulliga gossar.
    Mia

    SvaraRadera
  2. haha.... hoppas han hade kul :-) /Tanja

    SvaraRadera
  3. Hej Carola, jaghar aldrig varit på någon blogg ochvet interiktigthur det fungerar, men försöker att skicka här att jag tycker att du ska vara stolt över att kommit en bra bit på väg. Jag undrar just om jag var med på blomman till dig, ag har varit ledig och tror att jag missade dig. Men jag tänker på dig och ser fram emot att träffa dig igen. Modigt av dig att blogga så öppet det skulle jag aldrig våga*L* många kramar Hanna

    SvaraRadera