måndag 14 september 2009

Träffade Marie-Louise idag

Marie-Louise ringde i morse & ville jag skulle komma idag.
In i duschen sen bar det av till Kvidinge. Detta var första
gången vi träffades efter hennes operation.
Oj vad jag tyckte hon såg mindre ut! Jisses.
Pratade en stund & hon visade mig en massa hur det går
till från det jag kommer till Kristianstad till jag åker hem igen.
Jättebra hjälp till mig när det väl är min tur, bara en vecka kvar nu!
Sen körde vi till Åstorp & fixade en del ärenden till henne, skönt
att kunna hjälpa till.
När vi var klara lämnade jag henne hemma igen & körde sen tillbaks
hem. På med joggingskorna & gick min runda. Hem & fixa mat till familjen
sen Emils brottarträning. När han tränade tog jag & Tommy en promenad
ihop.
Väl hemma igen tog vi ut Busan en långrunda. Dagen har varit mycket bra
& det förvånar mig hur snabbt man får in en vana, jag älskar mina promenader
nu. Det trodde jag aldrig för en månad sen.

1 kommentar:

  1. TACK än en gång för allt ditt stöd./kram Marie-Louise

    SvaraRadera