lördag 12 september 2009

Pannkaksfest


Vi hade syrran med familj här idag.
Pannkaksfest skulle vi ha, med glass,
socker,choklad,vispgrädde & sylt.
Det var bara att välja! Som ni ser så älskade
Eliaz mosters pannkakor!
Dessutom var det första gången han åt pannkakor.

Alla åt så det stod ut ur öronen &
till & med jag var med! Ja jag gjorde
ju pannkakerna för 12 personer.
Då kan man väl säga att jag var med!
När de frossade klart körde jag med mamma
till Oj, känndes bäst så =(

Efter maten var lilleman trött &
somnade gott i mosters goa famn!
Idag har det blivit mycket motion,
jag & Tommy gick 1 ½ timme i middags.
När syrran kom gick hon,Eliaz,Emilia &
jag 1 timme till.
Min svärfar tycker jag ska ha stegräknare.
Och ja det ska jag fixa!
Nu ska jag äta dagens sista mål.
Sen natti natti
Nu är det bara 10 dagar kvar!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar