onsdag 23 september 2009

Tack för alla gåvor!

Hemma igen från sjukhuset väntade en massa
presenter! Alltid kul med oväntade överaskningar.
Kolla in här bara:

Detta var min sängplats på Aleris i Kristianstad.

En morgonskål med vatten tog jag & min rums
kompis Elisabeth.
Det var otroligt skönt att ha henne som rumskamrat.
Vi hjälptes åt & passade upp varann.
Tack Elisabeth för 2 fina dagar tillsammans!

Lilla mamsen & Christer hade köpt presentkort
på Väla till mig som jag ska ha till nya kläder,
samt en peng som jag ska köpa en ny snygg väska
hos Tanja för. Tack mamma & Christer!

Älskade vänner familjen Kajliden hade budat
hit denna underbara blomma.
Tack mina Kajjor ni värmer mitt hjärta!

Min underbara man & mina
härliga barn hade också köpt
presentkort på Väla till kläder
samt denna underbara bukett med
rosor.
Dessutom hade barnen köpt lotter
till sin mamma.
Tack ni är den bästa familj jag kan önska!

Bodil & Lennart kom upp en
runda & hälsade på.
Av dem fick jag denna vackra
blomman. Jag älskar den.
Tack så mycket!

Min goa Marie-Louise kom
med detta jättesnygga halsband
till mig, det var 2 hänge med
en kamera & ett par solbrillor.
Skitcoolt. Tusen tack fam Nilsson!
Den svarta tröjan fick jag av mamma idag.
Tycker jag ser lite trött ut med det är
nog befogat idag.
Måste ju skryta med att mamma sade du
får ha tröjan när du gått ner lite till för
jag tog 48/50 men tji fick hon för den passade
idag. Jag som haft 56 innan. Jättekul!

Kära lilla mormor & goa Bertil
hade budat hit denna underbara
blomman samt ett presentkort
på Väla!

Tack allihop för allt fint & alla tankar
& telefonsamtal. Det värmer gott!
Jisses vad jag ska shoppa framöver.
Oj oj oj....






3 kommentarer:

  1. Vad skönt att allt gått bra!

    Vilka fina presenter du har fått.
    Vi kommer och hälsar på i helgen.

    Kramar från Familjen Lindberg.

    SvaraRadera
  2. Det var inte dåligt, och det blev ju en snygg väska idag ;-) Kram Tanja

    SvaraRadera
  3. Grattis till storleken på tröjan. Jag tänkte komma i nästa vecka, förhoppningsvis är du lite piggare då. Kram på dig..Lotta

    SvaraRadera