tisdag 15 september 2009

Jobba i natt

Klockan 10 gick jag ner till byn för att möta Jessan, Eliaz & mamma.
Vi traskade sen vidare till barnavården för att väga & mäta Eliaz.
Han växer så det knakar 9200gr & 73 cm lång. Blir en stilig man sen =)
När vi gått en stund i byn tog de bussen hem igen. Jag promenerade
glatt hem, hängde ut tvätt fixade disken (som det alltid finns massor av!)
Sen hämtade jag mamma & vi tog en sväng på Väla & Ikea. Duktiga jag köpte
en nässesär för 10kr & inget mer!
Nu har jag lagat chili concarne till familjen med ris & fransbröd till mums så gott.
Jag har valt att inte stanna hemma idag för att se dem äta. Nä jag ska på med
de snabba skorna & ta 1 timme till minsann.
Lite vila efter det sen ska jag jobba i natt. Sista natten innan min sjukskrivning.
Känns sådär kunde lika gärna varit hemma faktiskt.
Nu är det bara en vecka kvar.....

2 kommentarer:

  1. En sak förstår jag inte, hur kan det bli så mkt disk när du bara dricker soppor/shake????

    SvaraRadera