onsdag 2 september 2009

Härlig onsdag

Denna onsdagen har varit en bra onsdag!
I morse kom Lotta & vi har inte träffats på
tu man hand på jättelänge.
Vi tog 1 timmes promenad tillsammans.
Sen satt vi & tjattrade lite till när vi kom hem.
När Lotta körde hem hoppade jag i duschen sen
körde jag till Hbg för att träffa Jessan, mamma &
Eliaz.
Vi tog en runda på stan , kollade lite i affärer.
Vi hittade bland annat en affär som jag ska handla
i när jag nått min vikt.
De hade ett par joggingbyxor som var snygga & de
måste vara jättebra byxor med tanke på priset
endast 2995 kr!!!! För joggingbyxor???
Den sista idioten kan ju inte vara född om man köper dem.
Sen hittade jag en väska som var skitsnygg.
Fast den var lite dyrare. Ska du ha den får du slänga upp
7495 kr! Som hittat! Har man råd med den har man ej råd
att stoppa något i den sen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar