söndag 6 september 2009

Tredje vägningen-vilken lycka

När jag vaknade idag for jag upp ur sängen,det är ju vägningsdag!
Det är alltid med blandade känslor jag ställer mig där - på vågen.
Det kan ju ha gått hur som helst.
Idag stannade vågen på 103.7 JIPPI!
-2.4 kg 3:e veckan. Totalt 9.2 kg på 3 veckor. Inte illa pinkat om
jag får skryta lite.
Att inte ha ätit mer än vatten, drickorna & lite cola light på 22 dagar
det är värt besväret när det går så här bra. Snart har jag nått mitt mål
om att vågen ska stå på 100kg när jag åker iväg till operationen.
Ha det gott mina vänner nu ska jag ut på min dagliga 1 timmes promenad.

3 kommentarer:

  1. Bra kämpat... Du når målet och lite till innan operationen/ Kram Ditte

    SvaraRadera
  2. WOW, heja dig. Du är superduktig. Snart får du ju vända i operationshallen...hahah. Kämpa på...kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Kanon!! du är bäst :-) /Tanja

    SvaraRadera