tisdag 29 september 2009

Vägning idag


Tack familjen Katsijev

Så vacker


Mina ringar på igen! Ett steg framåt, ett stort steg!


Då var det dags för 1:a vägningen efer operationen.
Lite besviken blev jag allt -2.6 kg första veckan.
Kunde gott varit lite mer tycker jag. Nu stod vågen på 97.3.
En sak som däremot gjorde mig jätteglad idag var att när Marie-Louise
var här idag så kollade vi på mina vigselringar som jag inte kunnat ha på
många år. Idag passade de!!!!!!! JIPPI.
Så tyvärr boys nu är man gift igen =)
Det gjorde mig både glad & stolt att kunna bära dem igen!
Ännu en fin blomma fick jag av Familjen Katsijev igår.
Tack tack ni är så snälla allihop!
Bonny: Nu har jag 4 orkideer. Du vet att jag mördar dem om du inte ger mig råd nu!!!Hjälp jag vill ha dessa vid liv.
Varje dag nu så vaktar jag telefonen för familjen Lindberg väntar tillökning närsom
själv har jag tippat att det blir i morgon. Hoppas det man vill ju köpa babykläder =)

3 kommentarer:

  1. Vi får väl se om du vinner, det får du gärna göra för mig... Jag har städat bilen och varit och tvättat den så fixat i garaget gäller ju hålla igång..Kul att du är gift igen!!!!Kram Ditte

    SvaraRadera
  2. Herregud vännen, besviken??? Du ska vara stolt för vartenda gram som försvinner. Detta är ju bara början förstår du väl...kram på dig...Lotta

    SvaraRadera
  3. Grattis till viktminskningen och att du får på dej ringarna igen, snart får du väll förminska dom :-)//Tanja

    SvaraRadera