söndag 13 september 2009

Mammas födelsedag


Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag, för det är mammas födelsedag!
Hurra hurra hurra!
Idag fyller min mamma 54 år. Jag har den abslut bästa
mamman någon kan tänka sig. Grattis mamma!
Nu ska ni få höra om min söndag, puhh.
Efter vägningen bestämde jag mig för att gå rundan
eftersom Tommy skulle iväg & jobba.
När jag nästan gått hela rundan ringde Tommy &
sade att Lennart var dålig. Med ännu snabbare steg
tog jag mig hem till svärföräldrarna där Tomy mötte upp.
Jag ringde amulans direkt när jag kom dit & 30 minuter
senare var han på väg till Ängelholm.
Tommy körde efter med Bodil i bilen.
Själv for jag & hämtade mamma & iväg till Kvidinge för att
se Cajsa & Evelina spela match. Det blev 7-1 till Kvidinge
& både Cajsa & Evelina gjorde fina mål.
Direkt efter matchen for jag hem & duschade för att sen
köra direkt till sjukhuset. Sen var det en evig väntan på
doktorn....när han väl kom gjorde han en mkt grundlig
undersökning & kom fram till att det troligen är virus på
balansnerven. Sjukskriving & hem med Lennart igen.
Tommy körde dem hem & jag körde till mamma där n
mina barn redan var. Tommy kom också sen.
När vi var klara hos mamma körde jag till Oj & handlade
till svärföräldrarna & sen till Matbiten så de fick lite middag.
Hem i rappet & hämtade Emil för träning i Ljungbyhed.
Väl hemma 20.00 tog jag Busan & gick en timme till.
Nu är jag helt slut! Natti natti

4 kommentarer:

  1. Herregud vilken dag! Låter som att du agerade spindeln i nätet! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Oj, det gick undan. fick nästan andnöd när jag läste... Tur att det inte är så varenda dag. Krya på dej svärfar och en stor eloge till dej att du ändå gick din kvällsrunda /Tanja

    SvaraRadera
  3. Grattis mammsen :-)/Tanja

    SvaraRadera
  4. Allt detta plus att du ställde upp och pratade med mig flera gånger under denna helg när jag mått SKIT. Tack du är en pärla/Marie-Louise

    SvaraRadera