onsdag 9 september 2009

Lättad

När jag kom hem från jobbet i morse somnade jag
efter många om & men....en liten stund sen var jag
vaken igen.
Marie-Louise var ju iväg idag på operationen.
Fick ett sms att det skulle blí av 10.45.
Nä det blev på med skorna & ut på rundan.
Kunde bara inte ligga still!
När jag kommit hem så hörde jag den välbekanta melodin
som min telefon spelar när Marie-Louise ringer.
Allt hade gått jättebra precis enligt planerna.
Yes så skönt!
Nu kunde jag köra till fotvårdaren i lugn & ro.
Efter en ljuvlig timme där & fötter lena som barnfötter bar
det av hemmåt.
Med Emil till träningen, sen med mamma till Familia.
Väl hemma strax innan 20 på med skorna igen & ut på
en timmes promenad med Tommy.
Det har varit en härlig dag idag. Nu ska jag ta ett bad.
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar