onsdag 27 januari 2010

Vill ni se skillnaden?


Så här såg jag ut så sent som i sommras när vi var i Göteborg.

Ett halvår senare & en ny människa!
Det känns så overkligt när man ser skillnaden såhär.
Visst känner jag skillnaden även annars men bilder säger allt & då blir det så klart. Huvet hänger inte alltid med när det går såhär fort.
En extra tanke till min vän Kerstin som nu fått besked att hon med ska opereras. Jag såg lyckan i dina ögon Kerstin & jag vet precis hur du känner dig. Jag är så glad för din skull!!!!!

4 kommentarer:

  1. Skeppohoj vilken förvandling! Noah kommer ju inte att känna igen dig när vi vågar oss ut till våren efter allt snökaos!

    SvaraRadera
  2. Det är dej väl förunnat att det har gått så bra med din viktminskning. Ett stort grattis till dej och det blir säkert många fler kilon som du kommet att springa av dej, bara denna j.....la snön kan försvinna ;-)
    Tommy jobbar ef. idag, lägligt nu när det kom så mycke snö på vår uppfart (det var säkert 20cm på sina ställen). Det tog mej 1 timme att få bort allt, men nu är det klart!/Kram Tanja

    SvaraRadera
  3. Grym skillnad;) Och det kommer bara o bli ännu bättre ska du se!!!
    Lycka till!

    /Kram Sonja

    SvaraRadera
  4. Wow! Jag har sett att det bara blivit mindre och mindre av dig när du går förbi här ute på gatan.. Grymt bra jobbat, vad duktig du är!
    /Leijon

    SvaraRadera