torsdag 28 januari 2010

Tandläkardag!

Dagen började med att Erika skulle vara hos tandläkaren i byn 07.40 för lustgasbehandling. Stressade blev vi så vi kom 5 minuter för sent. Behndlingen gick bra & Erika var på skolan redan 10.00 igen trots att hon annars brukar vila till middag.
Sen åkte jag & Marie-Louise till Väla för att hämta Erikas modem till datorn. Vi har nu varit av med det i 3 veckor & när vi kommer hem fungerar det ej!!!!!!!!!!!!! Jag blir tosig.
Vi åt en lunch på Väla sen fr vi till Maxi i Hyllinge för att handla lite mat.
Bara en snabb runda hemom sen stack jag ner & tvättade BMW. Henke ska åka & besiktiga den till oss i morgon & då kan den ju vara ren.
Busan fäller som en galning nu så det blev en dans med damsugaren med minsann. Eftermiddagen tillbringade jag med Emil hos hans tandläkare i Helsingborg. Sista gången de spänner tandställningen för den 3:e mars ska den bort efter att ha bott i hans mun 2 år. Det är långt tid det sade tandläkaren.
Nu ska jag hoppa i loppelådan för i morgon ska jag lyxa mig hela dagen klippa mig färga håret & sen gå ut på kvällen med vänner. Vilken dag det kommer bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar