onsdag 13 januari 2010

Lokaltidningen

Kändis som jag är har lokaltidningen varit här & fotat lilla mig idag. Hmm aningen ovant kan man väl säga! Läs nästa nummer av Lokaltidningen så får ni se vad det handlar om....
I morse gick jag en runda sen ringde Marie-Louise & ville ha sällskap på Väla. Självklart ställer man upp.
När vi var på Väla ringde Tommy & skulle bara berätta att vi inte får vår BMW idag heller för det var en packning till som var sönder så ytterligare 1500-2000 kr! Nu ligger det väl på ca 7000 när vi hämtar den i morgon.
Ja man vet då var man ska lägga sina slantar.
I natt ska jag jobba & tjäna ihop till bilreparationen =)

3 kommentarer:

  1. Väntar med spänning :-) /Tanja

    SvaraRadera
  2. Jag tror nog jag vet vad som står i lokaltidningen...Man ska gissa vem du är nu för det är inte många som känner igen dig? Nej, men allvar så tror jag det har att göra med den 23:e

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Du får spara en tidning så jag kan läsa den.Många kramar från lille Bebben.

    SvaraRadera