onsdag 20 januari 2010

Händelserik födelsedag

Jaha då var denna födelsedagen över. Det hände mycket igår, i alla fall i mitt huvud. Mamma ,Jessan & Eliaz kom hit en stud sen åkte vi ner till Thai Lina & åt lunch. Alltid lika gott!
Väl hemma igen var det dags att hämta barnen i skolan, sen kom Marie-Louise & hämtade mig för vi skulle till jobb & få reda på våra framtida tjänster.
När chefen kom med breven blev jag jätteglad när jag läste mitt eftersom jag var lite rädd att de skulle flytta på mig i denna stora omorganisation. Men det gjorde de inte jag fick mitt 1:a val att stanna kvar där jag är!!!JIPPI.
Lyckkkan var total tills Marie-Louise öppnade sitt och det stod att hon inte skulle vara kvar. Fan också hon ska jobba på demensboendet Astern nere i byn. Det var så klart jättetrist men vi kommer förhoppningsvis att jobba ihop i framtiden igen =)
Jag får ta detta som en utmaning & det kommer säkert bli jättebra till sist.
När Tommy kom hem åt vi dragonkyckling med ris & coctailtomater. En öl blev det till maten med för min del. Det var ju födelsedag...
Efter maten körde jag, Tommy & Dennis en runda till Familia. Skönt att komma iväg lite.
Det blev 2 svarta t-shirts för min del.
Väl hemma igen blev det varsin semla framför tvn. Efter ett varmt bad var åter en födelsedag över......
Ser fram emot ett bra 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar