fredag 15 januari 2010

Förlust

Att förlora någon hastigt är en chock, en sorg som är svår. Det är så blandade känslor, jag är arg, ledsen, förtvivlad ja allt på samma gång.
Det har gått mer än en vecka nu & tankarna har arbetat i högvarv denna veckan så klart.
Idag hade vi en mycket fin minnes stund på jobbet.
Jag har bestämmt mig för att den var mitt avslut nu måste jag gå vidare & se framåt.
Det är svårt men det måste gå!
Jag ska tänka på alla glada skratt goa minnen som vi haft under många år. Alla dessa ljusa minnen ska få ta över nu för det som hänt har hänt & går ej att ändra på.
Ta vara på varje stund & försök alla att varva ner lite & njut av det lilla. Det ska jag försöka....

1 kommentar:

  1. Fint skrivet av dig, och jag vet att det kommer från hjärtat.
    Du om någon borde ju verkligen varva ner, du kör ju på i 220 hela tiden. Du far än dit och sen dit och javisst ja, du glömde en sak så du får köra tillbaks igen. Ta det lugnt...kram Lotta

    SvaraRadera