söndag 17 januari 2010

Sova sova sova

Denna helgen jobbar jag lördag & söndag natt så jag borde sova länge idag men kunde inte riktigt det.
Nå väl jag får väl sitta här lite & sen se om jag kan somna om ígen....
Natten på jobb var bra, det är den alltid när jag & Marie-Louise jobbar & i natt var det Tildis med så vi hade så trevligt så. Att Peter dessutom bjöd på Thai mat gjorde ju inte det hela sämre!
När jag har sovit eller i alla fall vilat lite till ska jag & Emil köra till Ljungbyhed där han ska träna styrka. Tänkte faktiskt ta med kläder så jag med kan träna lite idag! Jag har sagt det länge & nu känner jag att det verkligen är på tiden att ta itu med allt som hänger & slänger....
Ops! Jag fick träningsvärk bara vid tanken, får väl se om jag gör det eller ej!
Rapport kommer.....
Nu ska jag försöka sova lite till natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar