torsdag 21 januari 2010

Min torsdag

I morse skickade jag iväg Emil & Dennis till skolan sen sov jag & Erika länge.
När vi väl gick upp körde vi till brottningen & kollade över lite inför lördag. Sen åkte vi till Ängelholm & hämtade mamma som varit hos mormor. Inom ÖB för att handla till tävlingen.
Väl hemma igen körde jag till Billesholm till Sonja för att få massage. Det var såååå skönt!
När jag var klar åkte jag inom OJ & köpte revben & potatis sallad & potais gratäng. När vi åt det sade Dennis: Det känns som det är sommar mamma.....
Efter middagen åkte jag & mamma till Citygross för att handla lite till.....handla handla
Sen kom det bästa- vi körde & solade. Total avkoppling. Så gott.
Tommy har ikväll lagat middagen till morgondagens kalas för mig under tiden har jag strukit tvätt.
En renbäddad säng väntar nu på mig så nu ska jag bara inom duschen & få bort all skit innan jag kryper ner till min goa man.

En annan stor händelse som hänt idag är att Emil Kajliden min favorit har tagit ditt körkort!!!
Grattis Kajjan!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar