måndag 11 januari 2010

Skola igen

Jaha då var det slut på långa sovmorgnar. Idag börjar Dennis skolan & de andra 2 på onsdag.
Jag är en som är så kluven när det gäller att bestämma mig om jag gillar att skolan börjar eller ej? Det är så skönt när man kommer hem från en natts jobb att bara unna lägga sig direkt & sova utan att behöva tänka på att barnen ska upp. Om man är ledig behöver ingen klocka ställas, alla i vår familj är morgontrötta !
Fördelarna när skolan är igång är att allt blir som vanligt igen med fasta rutiner vilket kroppen mår bra av & ungarna med.Dessutom har jag mina fridagar för mig själv vilket är Guld värt!
Ja som sagt så är jag så kluven. Vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Jag gillar när skolan har lov. Bara få kunna slippa väcka Tobias är en dröm för mig.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Rutiner är bra men visst är det skönt när de är lediga:)

    SvaraRadera