söndag 16 augusti 2009

Varför ska jag alltid ha så bråttom!?

När jag vaknade i morse kände jag varför
ska jag vänta med att börja med mina Naturdiet
drickor tills i morgon?
Nä man skjuter alltid upp allt till morgondagen,
jag börjar idag!
Sagt och gjort, det har blivit 4 drickor idag & en massa
vatten.
På eftermiddagen tog jag & Dennis en långpromenad på 1 timme.
Det bär respekt med sig att vandra med denna 112.9 kg tunga kropp.
Men det gick faktiskt över förväntan för både Dennis & mig.
Sen eftermiddag var jag med Emil & kollade när han tränade.
Fram tills vi kom hem från träningen hade dag 1 varit helt
ok faktiskt. Men när jag ställde mig & gjorde Tacopaj
till övriga familjen var tårarna inte långt borta!
Herregud detta ska jag göra i 5 ½ vecka- jisses.
När pajen var klar och familjen skulle äta tog jag Busan i koppel
& det blev en promenad på 40 minuter minsann.
Tommy mötte mig efter maten & när vi kom hem visade
det sig att Tommy tagit bort alla spår av pajen.
Tack gode gud för min man!
Nu har jag ätit min 4:e dricka precis & känner att
det här det ska jag klara av!!!
It ain´t over till the fat lady sings =)

Vägde mig för första gången på länge
idag. 112.9kg startvikt. Det ni!

Har ett mål på att ligga på 100 kg när
det är operationsdags 22/9

Det fixar jag!!!!
Jävlarinamma & goa vänner &
familj så går allt....

6 kommentarer:

  1. Det är ett tufft schema du har framför dig men vi ställer upp och stöttar dig!
    Ge järnet!

    SvaraRadera
  2. Perssons är med och stöttar dej, go girl!

    SvaraRadera
  3. Lycka till Caola, du klarar det!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Du fixar detta, beundrar dig verkligen att du gick iväg en runda när övriga skulle äta paj och att du dessutom stod och gjorde den. Det du, det är starkt gjort. En stor kram till dig, en till Tommy oxå för att han stöttar dig. Ring om du vill att vi ska ut o gå, jag är hemma i 3 veckor till. Kram på dig...Lotta

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat Carola! 100kg fixar du till den 22/9. Jag tror på dig, du har ju järnvilja...
    Vi ses på brottarmattan (ja, hrm utanför ringen iaf).

    Vicke & co

    SvaraRadera
  6. Jag vet att du klara detta Carola. Kämpa på, jag tror på dig :)

    /Emme

    SvaraRadera