tisdag 18 augusti 2009

Nu har jag fixat 3e dagen med

Vaknade med huvudärk i morse med men botade det med en
hästkur medicin.
Jag började sedan dagen med att skicka de stora barnen till skolan.
De började ju i måndags.
Dennis & jag körde sedan till Helsingborg för att lämna en vattensåg
som Tommy haft till plattorna.
När vi var tillbaks igen åkte vi & hämtade mamma. Då var det dags
att köra till "bonnen" & fixa Erika & Emils cyklar. 900kr borta!
Väl hemma igen blev det Oj sen lagade jag korv stoganof & ris till
familjen. Mms vad det var gott tyckte de!
Idag satt jag med vid bordet & åt min dricka.
När Tommy ätit klart tog vi en promenad tillsammans på 1 timme.
Vi hyrde en bra film med Clintan som vi såg nu precis. Kanonbra film.
Med andra ord även denna dagen har flötet på.
Ha det gott alla, nu ska jag ta ett varmt bad sen är det God natt!

3 kommentarer:

  1. Kör på Carola!!
    Detta fixar du.
    Mia

    SvaraRadera
  2. Bra kämpat... Det kommer går så bra...// Ditte

    SvaraRadera
  3. Du klarar allt så varför ej detta, du är en stark person. Min äskade syster

    SvaraRadera