fredag 28 augusti 2009

13:e dagen på min färd

När jag vaknade i morse slog det mig att idag är det
min 13.e dag med drickorna & vatten!
Otroligt vad tiden gått fort nu har jag bara 24 dagar kvar!!!
Bara , sade jag bara?!
Även idag har det blivit 2 rundor motion. Imorse gick jag & Marie-Louise
ner till brottningen för hennes veckovägning. Sen gick vi hem igen.
På eftermiddagen var vi på trädgårdsmässan på Sofiero.
Alltid kul med lite tips & ideer nu när man ska planera om rabatterna.
När vi kom hem från brottningen i kväll kände jag mig hungrig för
första gången på länge. Nä sade jag till Tommy detta fungerar ej,
vi måste ut!
Sagt & gjort vi förlängde vår vanliga runda så idag tog den 1 ½ timme.
Det behövde jag.
På vägen träffade vi Tanja om var ute & gick. När Tanja kramade om mig &
talade om hur duktig hon tycker jag är & att hon var stolt över mig då
höll mina tårar på att rinna över.
Det gör så gott när vänner bryr sig!

1 kommentar: