söndag 23 augusti 2009

-4.2kg på första veckan

Jippi jippi!!!!!
4.2 kg borta efter en veckas kämpande.
Det känns otroligt skönt när jag står på
vågen & ser ett så bra resultat när jag kämpat
så första veckan.
Denna helgen var min utmaning att vara på träningsläger
med brottningen där vi har god mat & god dricka tillsammans.
Hela helgen har varit jättetrevlig & jag har faktiskt kännt mig
bekväm hela tiden & suttit med vid alla måltider. T o m fixat
en del i köket!
När vi var hemma vid 16 tiden startade vi en maskin tvätt
sen gick jag & Tommy ut på 1 timmes promenad tillsammans.
Härligt med dessa promenader ihop med min man, då hinner vi prata
mycket. I morse tog vi en runda i skogen på en ½ timme så idag har
det blivit bra med motion nu värker mina fötter.
Ha det gott.....

5 kommentarer:

  1. Grattis Carola! Bra jobbat!

    MVH Victoria

    SvaraRadera
  2. Bra kämpat... Kram Fam Lindberg

    SvaraRadera
  3. Gud vad du är duktigt. Heja dej...kram Lotta

    SvaraRadera
  4. åhh vad duktig du har varit och vilken sporre för dej att fortsätta, bra jobbat! //Tanja

    SvaraRadera