onsdag 19 augusti 2009

Min stjärna dag 4


Denna fina stjärna fick jag idag
av min vän Camilla.
Jag skulle titta på den när jag kände
att det var jobbigt.
Så otroligt glad blev jag!
Denna stjärna ska följa mig under hela
min viktresa. Tack Camilla!!!
Idag har jag & Marie-Louise varit
i Hgb & tagit hennes prover
(hon ska med opereras =) )
Efter det var vi en snabbrunda på
Väla därefter blev det Familia & Citygross.
Jag tror det var första gången vi handlade utan
att luncha! Men det gick faktiskt bra.
När Emil tränade gick jag ,Tommy & Dennis en
promenad på en ½ timme.
Väl tillbaks satte vi oss & snackade med Camilla.
Rätt vad det var kom Familjen Kajliden in det var länge
sen vi sågs så det blev ett kärt återseende!
Det är riktigt skönt med alla på brottningen som stöttar
mig i detta. Det känns gott.
Nu har vi sett nya Wallanderfilmen Tjuven. Den släpptes idag.
Hyr den.
Natti natti.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar