måndag 3 augusti 2009

Bertil 88 år idag!

Bertil fyller år idag. Eftersom Bertil är som en morfar
för mig var det självklart vi skulle åka till honom & mormor.
Det blev fullt hus i deras 3:a.
Bertil blev gratulerad med en massa fina presenter!

Här ligger födelsedagsgrisen med alla sina presenter.

Tommy fick i uppdrag att fixa mormors lampa.
Det visade sig vara lättare sagt än gjort -
men det är ju min man så självklart lös den till sist!

Camilla gosar med en trött Eliaz.

Kökstjejerna.
Dess- min moster. Mormor i mitten & så lilla mamsen.

Här sitter gubbarna och snackar efter maten.

Erika & Eliaz myser för fullt.
Det är gott med mina kusiner tycker Eliaz.
Det är alltid någon som vill gosa med mig!

Nu ska Emil minsann få försöka somna mig!
Nej det gick ej idag, för mycket att kolla på.
Gammla mormor ar en del saker ska ni veta ...

Jessan och Tommy vänslas i fåtöljen,
eller är det möjligen Tommy som busar?
Ett mycket trevligt kalas!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar