onsdag 26 augusti 2009

9-årig bröllopsdag idag.


Motionsrundan idag fick avverkas på dagen,
för ikväll ska jag & Tommy på bio & se nya Beck!
Vi har ju 9-årig bröllopsdag idag. Då brukar vi gå ut & äta
för att sedan hitta på något t e x bio.
Detta året får vi skippa restaurangen för det skulle vara
lite trist att sitta där när bara en av oss kan äta!
Istället ska jag beställa hem lite god mat till honom när
han kommer hem från jobb.
Tankarna idag har gått till denna dagen för 9 år sen.
Vilken dag! Vilka gäster! Vilken fest!
Jag hoppas ni som var med där har lika fantastiska minnen
från dagen som vi har.
Hej så länge nu ska jag i duschen & snygga till mig inför kvällen.

2 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen!! /Kram Tanja

    SvaraRadera
  2. Grattis på er båda, det om något är värt att fira.
    Mia

    SvaraRadera