torsdag 27 augusti 2009

Mycket motion idag

När jag skickat ungarna till skolan i morse
tänkte jag att jag skulle ligga och dra mig lite.
Jag vaknade med ett ryck av att det sattes en nyckel
i dörren och Emil steg in!
Klockan var redan 11.00. Då blev det fart.
Emil tog Busan på en runda och själv tog jag på kläder
& gympa dojorna. Sen tog jag min dagliga runda på
1 timme med en djävulsk huvudvärk.
Det gick bra men det var jättevarmt ute.
Väl hemma blev det att ta bilen & åka med mamma till
Hyllinge & handla. När jag kom hem grillade jag middag till
familjen, grillkotletter & klyftpotatis. Det var mums tyckte de!
Under tiden de åt låg jag & njöt i poolen.
Sen kom Marie-Louise & vi gick till jobb för att ha schema möte
& gick hela vägen hem igen så idag har det blivit 2 timmars
promenad för min del. Inte illa om jag får säga det själv!

1 kommentar:

  1. Det var inte illa, bra jobbat :-)
    Var och hälsade på igår kväll när jag var på min lilla kvällsrunda för att se hur fint ni fått det. /Tanja

    SvaraRadera