tisdag 11 augusti 2009

Full rulle

Tommy har varit duktig idag och jobbat hela dagen
med att köra grus,padda,köra mur,lägga mur och börjat
lägga plattor! I morgon kommer Henke och hjälper till.
Det kommer bli så bra.
Vi har haft besök av Alvina och Bonny som kom på cykel.
När Alvina säger hej Carola så bara smälter jag! Så gulligt.
Även Tomas och Eva kom en runda ikväll.
Själv har jag stått i tvättstugan HELA dagen.
Det straffar sig att samla tvätten men nu är det gjort.
Ikväll kulle jag vara duktig och baka kanelbullar till familjen.
Precis när jag skulle sätta in bullarna så gick en fas i proppskåpet.
Men det fixade min händiga man snabbt så nog blev det bullar!

Min duktiga murläggare

Och så ska grusen paddas så det blir slätt och fint.

Ett välförtjänt dopp efter en hård dags arbete.

Mina killar fixar strömmen på en gång!

Mums för mammas kanelbullar tycker Emil och Erika.
Dennis sover hos moster idag men kommer nog käka upp
alla i morgon!

1 kommentar:

  1. Som ni jobbar på.
    Emme och Jag plockade svamp i går.
    Mia

    SvaraRadera