torsdag 13 augusti 2009

Då är datum spikat!


Idag har jag fått reda på att min operationsdag blir tisdagen 22/9!
Om jag var lite små nervös innan så blev det ännu mer nu när jag vet ett datum.
Det är skönt att veta att nu blir det äntligen av.
På måndag ska jag börja med Nutrilett och äta enbart det fram till operationen!
Bara det är en utmaning kan jag säga, men det blir ju lön för mödan sedan.
Ops! Kom på nu att alla kanske inte vet vad jag pratar om?
Jag ska göra en Gastric bypass operation för att minska min magsäck till
ca en tummes storlek!
Detta gör jag efter mycket övervägande och många års kamp mot vikten.
Jag ser fram emot ett helt nytt smalare liv med nya förutsättningar &
möjligheter.
Följ gärna min väg mot mitt nya liv!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt för dej att det snart är dags :-)
    Kramis Tanja

    SvaraRadera
  2. I´m on board! Redo att följa dig på vägen mot ditt nya liv! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Vi håller tummarna!
    Givetvis kommer du att klara detta galant! :)

    SvaraRadera