måndag 24 augusti 2009

Åh vad ledsen man blir!

Över en natt blir jag dålig av dessa förbannade drickor!
Det har hänt tidigare när jag gått på dem men hoppades slippa
det igen nu när det är så viktigt.
Humöret är i botten, många frågor dyker upp.
Vad händer nu? Hur ska jag göra? Vad fan är felet?!
Väntar på att Aleris ska ringa tillbaks & säga hur jag ska göra.
Så jävla trist när man är så motiverad & det går så bra =(
Har variit på provtagningen i Hbg & tagit mina prover inför
operationen i alla fall. Alltid något.
Tack Marie-Louise för sällskapet!!!
Nu lägger jag mig i sängen & surar för idag är det INTE min dag.

4 kommentarer:

  1. Hejsan vännen, efter regn kommer solsken. Tråkigt att du inte mår bra men kämpa på.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att höra, men kämpa på det kommer att lösa sig.... /Ditte

    SvaraRadera
  3. Man måste få känna sej neråt ibland, men det ordnar sej, detta lilla hinder ska inte få stoppa dej. /Tanja

    SvaraRadera
  4. Hallå Carola du lägger inte dej upp och ge dej inte.
    Du om någon fixar det.
    Mia

    SvaraRadera