lördag 24 oktober 2009

Roliga dagar med Eliaz

Direkt när Eliaz kom i torsdags körde vi till Dennis skola för att gå på öppet hus. Det var jättetrevligt & kul att se deras utställning om fadderbyn Benin.
När vi kom hem var det dags med mat sen tog vi Emil & körde till Ljungbyhed för träning. Full rulle med en massa brottare & Eliaz ville ut på mattan hela tiden! Redan brottare i hjärtat!
När vi kom hem var det dags för ett bad för lilleman. Han har inget badkar hemma så han älskade mosters STORA badkar.
Eliaz sov gott i sin resesäng till kvart i 8 på morgonen.
Sen tog vi rundan med vagnen efter frukost & då sov han igen.
På rundan ringde Marie-Louise & sade hon skulle till Väla det hade jag med planer på så vi körde tillsammans dit. Hade en trevlig dag där ihop och åt lunch där. Nu får jag ju börja tugga vanlig mat & det är så skönt!
När vi kom hem lagade vi chili concarne som vi åt när barnen kom från skolan.
Eliaz åkte hem ca 16.00 då en trött mamma som varit i Ullared hämtade sin son.
Senare på kvällen körde jag & mamma till citygross för att handla till tävlingen vi har på söndag.
Alltid full rulle med andra ord!


Mosters badkar var mkycket roligare
än min badbalja hemma!

På morgonen åt Eliaz & Emil frukost ihop.

Moster gav mig en morot när vi lagade
middag, det är nyttigt sade hon.
Jag gav den till Busan, men säg inget till
min moster om det......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar