torsdag 8 oktober 2009

Mysiga dagar med favoriten

När jag kom hem igår efter min morgonrunda så ringde syrran & sade att Eliaz ville sova hos moster. Eftersom han inte sovit här innan så var det solklart att jag tog det beskedet med öppen famn.
Eliaz skulle ta bussen med min mamma hit & vara i Åstorp 12.30, eftersom jag inte har bilstol till han var det bara att ta på gympadojjorna igen & gå ner till stationen & hämta guldklimpen!
Väl hemma igen så fixade vi lite mat & hade massa mys tillsammans.
När klockan var 17.30 var det på med gympadojjorna för 3:e gången & gå ner på möte på brottningen.
Massa motion går.
Efter mötet for vi hem & fick på Eliaz pyamas & sen var det välling som gällde. Klockan 22 stupade vi båda i min säng. Det var så härligt att ligga där & bara lukta på honom när han sov. Eftersom det är flera år sen man hade småbarn i sängen vaknade både jag & Tommy några gånger under natten för den lille krabaten har en viss förmåga att bre ut sig i sängen!
Imorse vaknade han 07.15 en flaska välling & lite mys sen var det på med kläderna. Klockan 9 när alla barnen kommit iväg till skolan gick jag & Eliaz till Oj för att handla middag till kvällen då syrran & Henke skulle koma för att hämta hem honom. Vi hann bara hem laga middagen, ge Eliaz lite mat sen fick vi gå igen för vi skulle möta syrran vid bussen 12.30. Puhh mina ben! Eliaz skulle till tandläkaren för första gången idag , inte ens 11 månader gammal. Besöket gick bra. Dennis mötte oss vid tandläkaren, sen gick vi álla hem tillsammans.
När vi ätit middag for Eliaz med familj hem & jag for med Emil till Ljungbyhed för träning. Efter träningen 20.20 körde jag till Maxi i Hyllinge för att handla till seriematchen på brottningen i morgon.
Det är till att ligga i!
Ha det gott alla nu ska jag i säng

1 kommentar:

  1. Herre gud vad du håller på.
    Du borde bli sponsrad i gympa skor.
    Mia

    SvaraRadera