måndag 19 oktober 2009

Aj aj aj

I fredags kväll hände en obehaglig sak. Jag hade precis ätit en knäckemacka & skulle ta ite yoggi med. Då hände det! Det kändes som om jag ade en stor klump långt ner i halsen & jag fick ingen luft & det gjorde sååååå ont. Jag fick det varken upp eller ner. Efter en bra stund & med en känsla av panik sprang jag in på toa & fick upp lite yoggi. Det släppte en aning då så efter ett tag tänkte jag äta upp min mat. Då hände det igen!!!!! Fy fan vad ont det gjorde. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag tog en stor klunk vatten & lade mig sedan på soffan. Efter en stund släppte det äntligen. När jag pratade med Marie-Louise idag kom i fram till att hon varit med om ungefär samma känsla en gång när hon ätít för fort. Det gjorde jag nog för jag var jättehungri´g den kvällen.
Jag kommer akta mig för att göra om det för det var jättehemskt.
Det var det första & hittills enda bakslaget sen operationen så jag ska vara nöjd med detta ändå för det har gått så bra.
I morgon är det vägning igen, hoppas på lite nergång till......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar