tisdag 6 oktober 2009

Omläggningen borta


Nu har det gått 2 veckor sen operationen idag. Marie-Louise kom hit för vi skulle åka & väga oss. Hurtiga som vi är numera så gick vi givetvis ner till brottningen. Av med kläderna & upp på vågen. Det lustiga med oss 2 är att vi verkar följas åt precis! Exakt 1.2 kg hade vi båda gått ner på senaste veckan. Märkligt...
Jag som vill att det ska rasa tyckte men vad fan lite till kunde det ju varit, men sen när man tittar på att jag gått ner sammanlagt 17.8kg så ska jag vara nöjd ändå!
När vi kom hem hjälpte hon mig att ta av omläggningen efter operationen för det var dags idag. Det såg skapligt ut på 4 av hålen men på det 5:e satt en liten knut på utsidan, vilket jag absolut inte gillar! Men men på med lite strips igen så ramlar det väl av hoppas jag annars får vi klippa bort det. Men äckligt är det i alla fall!

Men visst är det fantastiskt att de kan utföra en så stor operation genom dessa 5 små hål?!


1 kommentar:

  1. Sakta men säkert brukar det heta :-)
    17,8 är ju super bra! /Tanja

    SvaraRadera