söndag 4 oktober 2009

Första lite fastare maten på nästan 8 veckor


Obs! Maten är upplagd på en liten tallrik.


Mums säger jag bara. Idag åt jag chiliconcarne, grönsaker & ett ½ knäckebröd. Det var det godaste jag ätit på länge! Nu får jag äntligen gå från flytande till purè & det var helt underbart att få känna lite fastare konsistens i munnen.


Igår var jag VÄLDIGT hård i magen, fick sitta på toa över en timme innan det släppte loss. Aj aj vad det var obehagligt. Annars går det väldigt bra just nu & orken börjar komma tillbaks mycket nu.

3 kommentarer:

  1. Mmm.. det måste ha varit en härlig känsla av att få tugga :-)//Tanja

    SvaraRadera
  2. It´s you and me! =) Yummi! Fast jag har fått gå över till fast föda för längesedan! /Noah

    SvaraRadera
  3. Jo jag känner igen det där med toabesöket du!

    SvaraRadera