måndag 12 oktober 2009

Kall måndag

Marie-Louise kom till mig vid 8 i morse sen tog vi den stora rundan tillsammans, den tog 1 timme & 20 minuter idag. Fy vad kallt det var ute idag. Men på denna tid hinner vi tjattra ganska mycket så vi frös inte om ansiktet i alla fall.
När vi kom hem satt vi & pustade ut en stund innan hon körde hem.
Jag lade mig & vila en timme sen var det dags för lunch & dusch.
Behövde handla lite idag så jag for till Oj, sen såg jag att klockan var jättemycket 14.00 skulle hinna hem & lasta av & packa in för att sedan hämta Emil 14.20 på skolan. Snabbt gick det & jag hann till skolan i tid. Emil skulle till dietisten idag (kanske inte det besöket inom diabetesteamet som är mest inspirerande) men snälla som vi är körde vi dit betalade 200kr för att prata en ½ timme. In genom ena örat & ut genom nästa....Mamma mötte upp på sjukhuset & åkte med oss hem så hon fick med lyssna på dietisten =)
Hem igen packa väskan & ner till brottningen för Emils träning.
Hade en massa papperarbete att fixa idag så jag hade kallat in Tommy, Renee & Rolle för att hjälpa mig med det. Camillla kom också så det fixade vi galant på några timmar.
Tack för hjälpen idag, speciellt tack till Reneè! (som fattade det jag ej fattade)
Nu kallar sängen....Natti. Vägning i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar