fredag 12 mars 2010

Ny säng


Ikväll körde jag & Tommy ut till Ekeby för att kolla ny säng. Vår är 8 år gammal & med min tidigre tyngd har den gjort sitt! Vi hittade denna skitsköna säng som vi beställde med en gång. Vi har bestämt oss för att byta sovrum nämligen. Vi flyttar ut i datarummet & gör vårt sovrum till ett större datarum/kontor. Tanken är att vi även ska ha en soffa där & en tv.
Vecka 16 kommer sängen så då hoppas vi att vi hunnit lägga nytt golv & tapetserat om. Det ska bli så skönt med ett mer avskillt sovrum.
Min dag idag har sett ut såhär:
Sov fram till 14 efter 2 nätters jobb. Sen kom syrran & behövde tvätta Eliaz ytterkläder. När det var klart tog jag joggingskorna på för att gå min daliga runda. Jag gick inom syrran & Eliaz för att ta med dem på rundan. På vägen stötte vi på Dennis som också hängde på så vi var ett helt gäng idag på rundan. Väl hemma igen körde jag, Dennis & mamma till Oj för att inhandla kvällens middag: Tacos. Ett säkert kort i detta huset. Ikväll har vi sett lets dance & haft mys. Både Erik & Stana sover över idag så det är fullt hus. Nu ska jag hoppa i loppelådan & läsa min nya bok. Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar