måndag 8 mars 2010

Min måndag

Idag vaknade jag av telefonen 14.00. Varken kunde eller behövde somna om så jag tog på mig och gick ut på min runda. Det var så härligt väder kallt men strålande sol. Mötte Erika utanför skolan så hade vi sälle hem.
Efter det körde jag på Oj och handlade till middagen. Det blev en god chili con carne.
Erik och Dragge var med här och alla åt massor, det är ju bra betyg.
Sen var det dags för brottningen och alla trevliga människor där.
Väl hemma igen tog jag och Tommy en timmes promenad tillsammas. Härligt.
Sen blev det bara slappe. Jag har haft det stressig upp över öronen under låååångt tid och sen doktorn förmanade mig har jag försökt tänka efter och varva ner lite. Jag är långt ifrån i mål men en bit på vägen är jag allt.
Att försöka tänka på sig själv är inte alltid lätt när man är van och vill värna om allt och alla. Jag måste bli bättre på att delegera helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar