fredag 26 mars 2010

Morgonstund ....

Min fredag började när klockan ringde 04.45 ,tog bilen till Ljungbyhed för att hämta brottarna på gymnasiet som ska till SM i Sundsvall. När vi var tillbaks i Åstorp hämtade vi Tobbe sen upp till oss där hyrbilen stod. Killara packade in sig med packning i bilen. När vi sagt hejdå och de kört tog jag på mig joggingskorna och 06.10 var jag på väg ut på min runda. Det var tyst och så lugnt ute. En sak hördes dock jättetydligt: Fågelkvitter!!!! Fåglarna snackadepå som bara den, så ljuvligt. Vid 7 var jag hemma igen. Tänk vad jag har hunnit med redan och klockan är bara kvart över 7 .
Nu ska jag se så ungarna är på gång sen ska jag nog lägga mig ett par timmar. Ska åka med mamma,syrran och Eliaz till Center syd vid 11.
Ha det bäst alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar