fredag 26 mars 2010

Christoffer 25 år idag

När Tommy kom hem från jobb åkte vi nerför backen för att hämta upp Bodil & Lennart, vi hämtade även Susanne sen for vi till Ängelholm för att gratta Christoffer som fyller 25 idag.

Bodil med Liam & Oskar.

Uffe med sin son födelsedagsbarnet Christoffer.

Bodil & Uffe 2 glada syskon.

Här är 2 glada syskon till Sanna & Tommy

Jag klar att fara på kalas. Vad gillar ni mina nya vårkläder?
Jag trivdes så bra i dem!

Lennart gillade inte Uffes Ungerska snaps, men håller man för näsan går den ner...det tyckte Lennart men jag provade den med men det ska jag säga hur mycket jag än höll för näsan så skulle jag aldrig få ner den!

Liam, Angelica (Christoffers sambo), Tommy,Bodil & Lennart.
Vi blev bjudna på smörgåstårta sen till kaffet var det vanlig tårta. Mycket gott. Tack för en trevig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar