tisdag 8 februari 2011

Tandläkaren

Jag gillar inte tandläkaren så jag har inte varit där på nästan 10 år!
Har den senaste tiden gått med en jädra tandvärk till och från. I natt blev den outhärdlig så idag fick jag ta mig i kragen o gå. Jag ringde en privat tandläkare i byn som jag hört gott om Anna Olsson. Jag stod på kö till henne och hon hade fått en avbokning 11.00 idag så det var bara att komma!
Jisses vad hjärtat bultade jag ville men ändå inte. In i bilen o dit med en gång innan jag ångrade mig.
Det var tur att jag gick dit 2 st tänder i överkäken behöver rotfyllas den ene rensade hon redan idag för den var jätteinflammerad! Förutom de 2 så fanns det ett par småhål o lite tandsten.
Det bästa med dagens besök var att Anna var supertrevlig o duktig. Jag kände inte ett dugg! Hon sade att jag var jätteduktig för att rotfylla en tand är det värsta man kan göra hos tandläkaren enl Anna o det fick jag börja med!
Notan idag 1020 kr! Som hittat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar