tisdag 22 februari 2011

Mot våren eller en vinter till?

Det verkar vara segt att få hit våren, åh jag längtar sååå!

I helgen for vi på ännu en brottartävling nämligen Riks Finalen i Lilla Fyrstads våra killar krigade mot Tyringe, Örgryte och Spårvägen. Arrangrande klubb var Örgryte så vi var i Göteborg. Alla våra brottare gjorde sitt yttersta och det var riktigt bra brottning vi fick se. Först mötte vi Örgryte med slutreslutatet 5-5, Sen stod Spårvägen på tur här blev det en förlust med 6-4 efter otroligt tuffa matcher. Tyringe vann vi över med 6-4.
För Emil gick det riktigt bra han vann både över Örgryte killen och Spårvägen killen. Tyringes brottare Brink skulle jag klassa som Sveriges topp och här blev det för svårt för Emil men han gjorde en bättre match än någonsin mot honom.


Emil vill lägga sin motståndare på fall.

Ett snyggt kast som gav 5 poäng vilket är högsta möjliga.
Styrkan sätts verkligen på prov!
Efter lover åker Emil på 2 veckors praktik på brottargymnasiet i Ljungbyhed.
Erika går hos sjukgymnasten varje vecka eftersom hon har en skada på vänster knä. Enl sjukgymnasten ska det bli helt bra men det tar tid.
Hon kämpar på med sitt gymnasie med på Barn o Fritid på Victum. Nu efter lovet ska hon ha 3 veckors praktik på Balders Hage. Närma o bra.
Dennis njuter till fullo av att ha lov och träffar kompisar. Nya 40 tums tv:n ären favorit nu och så klart pappas iphone, för min får de ej låna =)
Ha det riktigt gottmina vänner & håll tummarna för att vi slipper mer snö!
Jag har verkligen legat på latsidan med min motion och måste ta itu med det nu på allvar. Det är ju snart bikinidags


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar