lördag 5 februari 2011

Redan februari

Jisses vad tiden går fort! Februari månad redan. Det är en viktig månad denna för nästa lördag den 12/2 fyller min syrra Jessan 30 år. Tänk det min lillasyster fyller 30 hur kan det vara möjligt numera känner jag mig som 20 max? Märkligt.
Men innan dess ska jag hinna mycket: jag ska jobba i natt o i morgon natt, upp tidigt på måndag för att åka o handla fika till Årsmötet på brottningen som är på måndag kväll.Tisdag kvällen inehåller möte på jobb,onsdagen blir det också möte på jobb sen jobb på natten onsdag o torsdag. Upp snabbt på fredag för att åka med Erika till Helsingborg kl 13, ínom Citygross på vägen hem sen hämta Lotta i Bjuv för vi ska ha tjejfest på fredag kväll =) det ska bli så kul förfest hos mig sen in till Sjöcrona o svänga de lurviga litta.
Lördag morgon upp i ottan med Emil till Vinslöv där han ska brottas i DM. Sen är det dags för syrrans kalas kl 17.
Låter som en fullspäckad vecka men vet ni vad? Livet ska levas!!!!!!!!!!
Ha det godis allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar