måndag 28 februari 2011

Så sårbar man är som mamma

Igår när jag nyss kommit till jobbet så ringde Emil mig och sade att han blivit nerslagen och misshandlad! Jag bara skrek rätt ut! Han och en kompis hade bestämt med en tjej att de skulle träffas en bit från oss. Tjejen dök aldrig upp i stället kom 2 killar i 18-20 års åldern den ena kollade på när den andre fällde Emil till marken så han slog huvudet i marken, sedan tod han fram en batong som polisen har och slog Emil i ryggslutet med den, som avslutning sparkade han honom i magen och talade om att han skulle låta andras tjejer vara!
Emil har inte ens en tjej! Har en tjejkompis som han pratar med på datorn och det räckte tydligen.
Emil blev självklart jätterädd och tyckte det var jätteobehagligt men killarna som inte är från Åstorp kändes igen och kommer få stå till svars. Ingen misshandlar mina barn utan att de får stå för det.....hoppas polisen gör ett bra jobb nu så Emil får upprättelse. Att bli misshandlad är aldrig rätt men ännu mera fel när man inte gjort något och dessutom 2 vuxna människor mot ett 14-årigt barn! Det gör så int i mig. Dessa människor behöver hjälp för det är inget friskt beteende

3 kommentarer:

  1. Man saknar ord... verkligen:/
    Hoppas verkligen polisen är snabba o effektiva!
    Styrkekram!!!
    *Sonja*

    SvaraRadera
  2. Svartsjukan e grym:(
    Emil som är så snäll o go skulle aldrig göra någon illa eller sårad,så nu hoppas jag att killarna får riktiga straff,för d e dom värda minsann!! Styrkekramar till familjen Falkman <3

    SvaraRadera
  3. Usch vad hemskt! Hoppas verkligen att de tar rackarna!

    SvaraRadera