måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

I morse kom en städfirma för att storstäda vårt hem.
När Erika o Dennis kommit till skolan och städarna kommit igång åkte jag o Tommy o Emil ner till brottningen för att äta frukost vi ville ju inte vara i vägen hemma. När vi var klara gick Emil till skolan , jag o Tommy körde på möte i Helsingborg. Jag tog sen en promenad på stan för att äta lunch med Erika när hon hade middagsrast. Vi hann titta lite i affärer med! När jag sen körde hem stack jag inom Citygross o Maxi.Varorna hem o in i kylen sen var det till att hämta Emil för läkarbesök hos sin diabetes sköterska Gunilla. Så tillbaks till stan igen!
När vi kom hem blev det bakad potatis o det är såååå gott.
Jag har fått både choklad o rosor av familjen idag.
Kvällen tillbringade vi såklart på brottningen i vanlig ordning =)

Hoppas ni alla haft en jättebra alla hjärtans dag.
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar