fredag 17 september 2010

Min vecka

Denna veckan har det varit full rulle. Inget ovanligt i och för sig.
Måndagen firades hela dagen med mamsen som fyllde 55 år. Då var hon o jag o Erika i Ullared.På kvällen blev det brottningen
På tisdagen var det mötesdag möte på Erikas skola 08.30, banken 13.00 o brottarmöte 18.00
Onsdagen var också ett möte på jobb , Erika hade tid hos frissan inför skolfoto på torsdagen, natten tillbringade jag på jobb men innan dess hann jag ner till brottningen.
Torsdagen blev en sovdag eftersom jag skulle jobba igen, aningen febrig o dåsig men på benen var jag.
Idag var det bara att hålla sig uppe för Emil skulle vara på röntgen med tummen redan 8.40 sen blev det en lång väntan till ortopeden. När vi kom in där konstaterade de att röntgen visat att allt går enl planerna med tummen o den läker fint. Om 2 veckor ska jag ta bort gipset på honom o han är tillbaks på mattan på riktigt igen. Men han har tränat varje pass trots gipset på handen.
När vi väl kom hem så slängde jag mig i sängen o jag minns inte men misstänker att jag somnade innan jag lagt mig ner =)
Ikväll var vi i Klippan o kollade på deras seriepremiär mot Sparta alltid kul att se brottning.
Nu ska jag alldeles strax inta sängläge igen för kroppen e sleden o litta febrig med.
I morgon kör jag, Emil och Erika till Hilding Cup o hejar på Björnekulla killarna. Tyvärr kan ju inte Emil vara med i morgon.

1 kommentar:

  1. Snälla människa - var rädd om dig! Du kan inte köra i 190 hela tiden!!! Man kan faktiskt köra "full rulle" lite lagom;)
    Kram Sonja

    SvaraRadera