torsdag 9 september 2010

Delad glädje är dubbel glädje

Som ni alla vet är jag otroligt nöjd och glad att jag tog det stora steget att göra min Gastric bypass för ganska exakt 1 år sedan. Det som är otroligt roligt att jag har inspirerat många andra också under året! Flera som väntat länge varit osäkra oroliga inför beslutet som faktiskt nu tagit det stora steget!
Vissa står på kö, tyvärr jättelång kö men en av mina vänner har i tisdags gjort sin operation och allt gick jättebra! Jag jobbade natten till tisdagen och det gick inte en minut utan att jag tänkte på henne. Kan hon sova? Är hon rädd? Är hon nervös? Måtte allt gå bra ! Åh vad jag längtade efter det där sms efter operationen att hon var vaken o allt hade gått bra. Så kom det äntligen och hundra ton släppte från mina axlar.
Jag är så otroligt glad för din skull, jag hoppas innerligt att du kommer uppleva det lika positivt som jag gjort! Delad glädje är dubbel glädje =) minst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar