lördag 18 september 2010

http://open.spotify.com/track/0lWn9GQlX6hQntbK6qlzAm

Sorgens dag idag!
Jag har varit med Emil o kollat klubbkompisarna när de tävlade i Hilding cup. Våra killar kom 2a i lagkampen o vann därmed 1000 kr!
När jag satt där o tittade på en av killarnas matcher fick jag ett telefonsamtal som fick musten att gå ur mig. Det var en av mina finaste vänner som ringde mig för att tala om att hennes lillasyster gått bort i natt 37 år gammal! Vad svarar man på det??????? Jag vet inte vad jag sade överhuvudtaget jag bara svalde o svalde för att svälja gråten men det gick inte alls. Hela dagen har mina tankar gått till en 5-årig dotter som förlorat sitt allt i livet- sin mamma, en man som förlorat sin älskade hustru, en storasyster som förlorat sin älskade lillasyster, en man som förlorat en härlig svägerska, två härliga ungdomar som jag tycker väldigt mycket om har förlorat en fin moster! Vänner har förlorat sin vän. Vad är meningen med livet? Ja idag fattar jag fan inte det!!!!!!! 37 år - då är man inte klar med livet. Det är en svart dag idag.
O du min älskade vän sade vid vårt samtal ikväll att du inte vet hur livet ska kunna gå vidare, jag förstår dig o jag gråter med dig o er allihop. Jag önskar att jag kunde ta er alla i famnen just i detta ögonblick men ni är för långt bort geografiskt med ni är i mitt hjärta varje sekund. Även om ni inte tror det just nu så är ni starka o kommer ta er ur detta längre fram. Jag o Tommy finns för er 24 timmar om dygnet ring bara om ni vill! Tveka aldrig- jag sätter mig i bilen direkt om ni behöver mig!

1 kommentar:

  1. ledsen att höra :(
    det som knäcker oss inte - stärker oss, sägs det
    hoppas hela din vän-familj kommer starka ur det

    SvaraRadera